1/18/12

Keputusan : Bunuh

dari jauh kelihatan Azam terkial-kial berlari ke arah Nuar .

"Nuar ! awek ko . aku nampak awek ko bermesra dengan lelaki lain ! aku tak tahu lelaki tu, sama ada dia tahu Mia awek ko, atau pun dia memang tak tahu Mia ada kekasih."

jelas Azam termengah-mengah mencari nafas.

dengan perasaan yang marah Nuar mengeluarkan pistol revolver dari laci meja lalu mengisi sebutir peluru. satu sahaja kerana dia hanya boleh membuat keputusan sekali sahaja dosa ini. dikuatiri kalau mengisi dua butir, butir yang kedua memakan kepalanya sendiri. diselit pistol dibelakang seluar. bertemankan kereta celica putih untuk ke tempat yang dikhabarkan Azam tadi.

"aku tak tahu lelaki tu, sama ada dia tahu Mia awek ko,atau pun dia memang tak tahu Mia ada kekasih."
"aku tak tahu lelaki tu, sama ada dia tahu Mia awek ko,atau pun dia memang tak tahu Mia ada kekasih."

terngiang-ngiang ayat Azam tadi di kepala Nuar .

"cilaka!"

pedal minyak ditekan sampai penghabis laju menuju mereka. melilau mata dia mencari pasangan yang ada ditaman ini. dari jauh aku ternampak tubuh yang biasa dilihat. itu Mia. aku berdiri di depan mereka sambil menarik picu pistol. mereka terkejut . riaksi menunjukkan emosi bersalah, terkejut dan takut jelas tertulis dimuka mereka. pistol diangkat dan dihalakan ke arah mereka tanpa sepatah ayat dikeluarkan untuk menerangkan keadaan.

"Bro! rilex bro, ini awek ko ke ? sorry bro aku tak tahu pun dia ada teman lelaki. aku tak tahu pun ko kekasih dia. kita boleh bawak berbincang benda ni. nama aku Najib, kita............"

"BAAAMMMMMM!!!"

belum sempat lelaki itu bercakap, satu das tembakan dilepaskan


...


darah mercik merata tempat. rumput ketika dia datang berpijak tadi hijau bertukar merah. berkecai kepala. peluru itu tepat. tepat mengenai kepala. kepala Mia. iya MIA. masih tiada sebarang ayat yang keluar dari mulut Nuar. di simpan pistol itu lalu beredar balik meninggalkan lelaki itu dalam keadaan bingung bersama mayat Mia.




"aku tak tahu lelaki tu, sama ada dia tahu Mia awek ko,atau pun dia memang tak tahu Mia ada kekasih."




lelaki itu belum tentu tahu, tapi Mia sudah tentu tahu.
Comments
15 Comments

15 komen:

A-nonymous said...

ah camna Azman boleh terjadi Azam pulak ni -__-"

Amiey White said...

aku nak comment sama dengan yang atas .

NURUL NADIA ROSLAN said...

best2. macam cerita dalam mv mblaq

Hakeem Yusof said...

haha mblaq apa ? aku tak layan .

Zoul said...

Pendek tapi kemaih. Nais.

zey said...

aq ingatkan ada kaitan dengan exam-keputusan-bunuh. hah!








seb bek kaw masih waras! =D

Hakeem Yusof said...

@zey . cerita kat blog aku kebanyakannye randomstory je . alhamdulilah aku masih waras . keh3

A retarded kitty said...

mblaq is a kpop idol group *komentadekenemengena

Hakeem Yusof said...

@retarded kitty . terima kasih tolong explain

Nurarnida Sabrina said...

bunuh jela diri sendiri. there's must be the reason knp mia curang. nak hangin dekat org yang xnak dekat kau buat apa nuar oi?


Ok.tiba2 aku rasa mcm ada orang nak bunuh aku setelah aku ckp ni. HAHA

Hakeem Yusof said...

@nurarnida . eh bunuh diri berdosa tau. masuk neraka .

NURUL NADIA ROSLAN said...

mblaq - Y
kisah tembak awek jugak -.-''

suha said...

azman orang yang sama dengan azam ke?

Hakeem Yusof said...

@suha . sama . salah tulis pulak -.-

Alia Nasir said...

err :)