8/8/11

Warna gambar

picture






satu benda yang bagus tentang gambar . dia tak berubah . sekali ditangkap , kalau ceria masa diambil maka ceria la gambar itu . bila ditangkap gambar tu akan terus macam tu . itu sebab aku suka gambar . dia tidak akan pernah berubah walaupun orang dalam gambar itu sendiri dah berubah .
Comments
10 Comments

10 komen:

Cik Ainie Lalola said...

dalam maksudnye..
alangkah indahnye jika orang dalam gambar tu juga tidak berubah..
bahagia sentiasa.. :D

azuha rahimi said...

yup....dan2 dunia lebih indah mlalui lens...dapat tengok orang senyum..:D

Cik Ainie Lalola said...

nape xde like kat komen zuha ni ye...hehehe

baru nak like..
hehe

hakeem kira said...

haha suruh blog letak button like nnt

zey said...

gambar nih mintak kat bieber ha?! =pp

lavender harum wangi said...

:)

FYA PELANG! said...

haha. tu lha. plus, bole edit :P




jmput ke blog fya :)

A retarded kitty said...

gambar tu mati.

Tasha said...

ada makna tuuuuuuuuuu~~~

hakeem kira said...

ah retard kitty buat spoil mood lah