2/15/11

Antara KAKI dan MUKA

Apabila tiba waktu solat, aku pun ke tandas untuk berwudhuk. Oleh kerana tandas di dalam kapal terbang terlalu
kecil, aku terpaksa membuka pintu tandas itu ketika berwudhu. semasa mengangkat salah satu kaki ke sinki (washing basin), seorang pramugari (tak tau la pondan ke tulen sebab muka sama jje) telah ternampak , lepas tu dia tegur aku .

Pramugari : (dengan suara dikeraskan.. ) Tuan tidak boleh memasukkan kaki ke dalam sinki tu, sebab ia akan mengotorkan sinki.. Ini tempat basuh muka bukan basuh kaki.

aku: (dengan suara lembut ...) yeke . . Berapa kali saudari mencuci muka saudari dalam satu hari?

Peramugari: (dengan sifat angkuh...) Kebiasaannya sekali atau dua kali dalam sehari. huh

aku: (dengan sifat bersahaja... .) Saya mencuci kaki saya lima kali dalam sehari,
bererti kaki saya lebih bersih dari muka saudari......










    
Comments
20 Comments

20 komen:

lavender harum wangi said...

halussss~ memang makan dalam~ :)

Amiey White said...

terbaik makan dalam~~ :)

Mirull Leonhart said...

mmg mantap teguran enta~

hakeem kira said...

@LHW @amiey . makan nasik la

hakeem kira said...

@mirull . haha sikit2 je . wah aku suka leonhart weh . cool .

zacky ~786~ said...

hahaa.. ayt mkn dalam.~

Mr.NS said...

aku insaf..huhu

+d.O.Y.A.h+ said...

ececeecee :)

hakeem kira said...

@zacky . jgn nak dalam sgt la :P

hakeem kira said...

@mr ns . bagus :)

hakeem kira said...

@oyah . ececece . ni cerita rekaan lah . aku tak de la baik sangat pon

THE LEKAT LEKIT STORY said...

semua watak dia masukkan tu.. kekekekekekek. x bleh blah betul!

hakeem kira said...

@lekat lekit . ada lagi watak . tp malas masuk . t jadi panjang sgt

She's retarded said...

cool!

She's retarded said...

cool!

hakeem kira said...

:D

EyToNeZ said...

terbaik lah...

hakeem kira said...

:D

Shafiq Firdaus said...

good. :)

kucarkacir said...

whoaaa.
Kata2 tsirat tu. Good one!
Haha.